Пошуковий запит: (<.>A=Осокіна А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Осокіна А. В. Теоретико-прикладні аспекти управління операційною ефективністю підприємства [Електронний ресурс] / А. В. Осокіна, Ю. М. Чичкан-Хліповка // Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління. - 2015. - № 1. - С. 46-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chnch_ekon_2015_1_8 Розглянуто суть і підходи до визначення операційної ефективності бізнес-організації. Здійснено огляд суміжних понять "операційна ефективність", "операційна продуктивність", "операційна досконалість", "управління операційною ефективністю". Запропоновано авторський підхід до розгляду й оцінки операційної ефективності. Визначено різні рівні процесів підприємства, в межах яких створюється цінність, та здійснюється його інтеграція із контрагентами.
|
2. |
Осокіна А. В. Управлінські інновації: сутність, різновиди, механізм розробки [Електронний ресурс] / А. В. Осокіна, Н. С. Сергієнко // Молодий вчений. - 2017. - № 10. - С. 973-977. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_10_221
|
3. |
Осокіна А. В. Сучасні підходи до побудови каналів збуту бізнес-організації [Електронний ресурс] / А. В. Осокіна, Є. С. Снаговська // Бізнес Інформ. - 2018. - № 11. - С. 310-314. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_11_45 Мета роботи - дослідження сучасних підходів до побудови каналів збуту, визначення основних проблем у процесі управління ними. Розглянуто збутові процеси підприємств, шляхи переходу продукції від виробника до кінцевого споживача. Проаналізовано сучасні моделі побудови каналів збуту та шляхи залучення й утримання клієнтської бази кожного каналу збуту. Розглянуто особливості, основні переваги та недоліки каналів збуту. Наведено приклади вибору та використання каналів збуту. Визначено відмінності управління збутовою системою підприємства залежно від обраного каналу збуту. Обгрунтовано актуальність переходу від одного каналу збуту до іншого залежно від наявних ринкових умов. Перспективою подальших досліджень у даному напрямі є розгляд можливості використання більшою кількістю вітчизняних підприємств декількох каналів збуту в управлінні. Подальший розвиток маркетингової системи підприємства може привести до необхідності зміни обраного каналу збуту.
|
4. |
Осокіна А. В. Умови і тенденції розвитку вітчизняних пивоварних підприємств [Електронний ресурс] / А. В. Осокіна, М. Д. Никифорчин // Фінансовий простір. - 2018. - № 2. - С. 179-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fin_pr_2018_2_20
|
5. |
Осокіна А. В. Впровадження інноваційних технологій торгівлі в системах супермаркетів України [Електронний ресурс] / А. В. Осокіна, Д. С. Чайковська // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2019. - № 1(2). - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2019_1(2)__9
|
6. |
Осокіна А. В. Трансформація бізнес‑моделі приватного медичного закладу [Електронний ресурс] / А. В. Осокіна, Т. В. Мисишин // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2021. - № 5(2). - С. 34-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2021_5(2)__7
|
7. |
Осокіна А. В. Пріоритетні напрями оптимізації управління операційною діяльністю приватних медичних закладів [Електронний ресурс] / А. В. Осокіна, К. В. Сивицька, Т. М. Фатальчук // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2021. - № 5(2). - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2021_5(2)__8
|
8. |
Осокіна А. В. Стратегічне позиціонування медичного закладу в умовах зміни клієнтських вподобань [Електронний ресурс] / А. В. Осокіна, О. К. Колесник // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2023. - № 18. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2023_18_4
|